perjantai 16. lokakuuta 2009

Tunnustus!

SannaS heitti mua tällaisellä tunnustuksella. Kiitos!!!

Tunnustukseen kuuluu paljastaa itsestään 7 asiaa mitä muut eivät tiedä.

Olipas vaikeaa, olen huono pitämään salaisuuksia, mutta kokeillaan.

1. olen yrittäjä

2. tarvitsen työssäni kädentaitoa

3. olen toiminut koirien tottelevaisuuskoulutusohjaajana n. 10v.

4. harrastan askartelun lisäksi koirien kanssa eri lajeja: toko, mejä, nome, wt ja vepe.

5.en vieläkään tiedä mikä minusta isona tulee! ;)

6.Minulla on omituinen "vika", jos kerkeän päivän aikana edes ajatella, "että tänään pitäisi/voisi siivota", niin minun päässä se ajatus muuttuu niin, että on pakko!

7. olen talvi-ihminen, rakastan lunta ja pakkasta! Ja mulle tulee stressi, jos joulusta uhkaa tulla musta!

Siinäpä niitä. ;)

Heitän haasteen eteenpän Karjalan kurtturuusulle!

1 kommentti:

  1. Kaunis kiitos sinulle, olipa iloinen yllätys tämä muistaminen. Minulla onkin tämä viikonloppu vapaata töistä, joten siirrän tämän lähipäivinä sivuilleni. Hyvää ja lämmintä viikonloppua sinulle.

    VastaaPoista

Kiitos kaunis kommenteista!